Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální styl studentského divadelního festivalu
Vávrová, Anna ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná práce má za cíl vytvořit jednotný vizuální styl studentského divadelního festivalu Salon původní tvorby DIFA JAMU. Práce se zabývá vytvářením vizuálního stylu obecně, tato teoretická pravidla pak aplikuje na vytvoření loga a logotypu festivalu, a to tak, aby je bylo možno použít pro jakkoliv tematicky zaměřený ročník festivalu. Dále se zabývá vytvořením vizuálního stylu konkrétního ročníku Salon [si ty]. Zde se zaměřuje především na identifikovatelnost, zapamatovatelnost a zlepšení úrovně festivalu jak na úrovni prezentace, tak zlepšení orientace účastníků. Předkládaná práce splňuje ergonomická, konstrukční a další pravidla stanovená v teoretické rešerši.
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Zachová, Adéla
Zachová, A. Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace pro zvolený minipivovar. Návrh se opírá o analytickou část, jejíž součástí je analýza vnitřního a vnějšího prostředí, dotazníkové šetření a SWOT analýza, které určují vhodnou marketingovou strategii. Na základě provedených analýz byly doporučeny nástroje online i offline komunikace. Součástí práce je návrh prvků jednotného vizuálního stylu a webové stránky. Jednotlivé návrhy a doporučení by měla minipivovaru pomoci k získání nových zákazníků a zvýšení povědomí o značce.
Návrh nového vizuálního stylu Švandova divadla
Španělová, Klára ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na jednotný vizuální styl, který formuje identitu značky. Cílem je graficky navrhnout a zpracovat nový jednotný vizuální styl pro Švandovo divadlo. V teoretické části nejprve popisuji funkce grafického designu v obecném slova smyslu. Věnuji se pak jednotnému vizuálnímu stylu a vysvětluji, proč je pro všechny značky klíčový v kontextu komunikace. Dále zkoumám, jak pracují s grafickým designem lokální divadelní instituce. Hlouběji se zaměřuji na divadla, která se rozhodla svoji vizuální identitu úplně změnit a prošla si redesignem. Následně provádím analýzu současného vizuální stylu Švandova divadla. Hledám konkrétní úskalí a možnosti ke změně. S pomocí získaných poznatků nakonec představuji svůj autorský návrh na nové grafické řešení. Součástí je logo, představení jeho variant, výběr konkrétní barevné palety a písem. Vizuální styl dále prezentuji na sérii čtyř různých plakátů, které uvádějí představení Švandova divadla. Doplňuji ho ještě grafickým zpracováním lístků na představení, ukázkou programu a propagačních předmětů divadla. Hlavním výstupem práce je grafický manuál, kde je popsaná také inspirace a význam jednotlivých rozhodnutí při vytváření grafického řešení.
Interaktivní webová prezentace Evropského sdružení pro akademickou etiku
Kalužík, Richard
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a zpracováním jednotného vizuálního stylu pro Evropské sdružení pro akademickou etiku. Následně jsou analyzovány technologie pro zobrazování interaktivního obsahu ve webovém prohlížeči a je vytvořena interaktivní prezentace pro sdružení ENAI.
Návrh jednotného vizuálního stylu KTV PedF UK
Běhounek, Jakub ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce je zaměřena na vizuální vystupování Katedry tělesné výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Jejím cílem je analyzovat současnou situaci v oblasti jednotného vizuálního stylu katedry a dle zjištění navrhnout jeho vylepšení prostřednictvím nového grafického manuálu. Teoretická část obsahuje informace o katedře a její práci, o spolupráci s vysokoškolským sportovním klubem a o prezentaci katedry na různých akcích. Teoretická část dále vysvětluje východiska problematiky identity a image společnosti a ukazuje, jak se vizuálně prezentují vybrané katedry na Univerzitě Karlově i na jiných českých univerzitách. Praktická část analyzuje názory studentů, absolventů, učitelů a vedení katedry na fungování a vizuální vystupování KTV PedF UK. Předkládá klíčové body prezentace katedry zpracované v grafickém manuálu. Poznatky získané touto prací a její výstupy jsou určeny především zaměstnancům katedry a pověřeným lidem, kteří budou ke grafické prezentaci katedry přispívat. Modelem této práce se může inspirovat i jakákoli jiná katedra uvažující o vytvoření vlastního jednotného vizuálního stylu.
Corporate desing pro začínající minipivovar
Zelinková, Zuzana
Bakalářská práce se věnuje tvorbě jednotného vizuálního stylu pro začínající minipivovar. Teoretická část shrnuje základní pojmy managementu, marketingu, navržení jednotného vizuálního stylu a firemního designu. Praktická část se věnuje analýze konkurence a analýze budoucímu podniku, navržení corporate designu a marketingové komunikaci. Obsahuje návrh loga, webové stránky a propagačních materiálů pro podporu prodeje, aj.
Jednotný vizuální styl firmy Popiš to
Fukasová, Markéta
Fukasová M. Jednotný vizuální styl firmy Popiš to. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Cílem této bakalářské práce je vypracování jednotného vizuálního stylu nově vzniklé firmy Popiš to. Tato firma se zabývá výrobou hliníkových známek a reklamních předmětů s laserem gravírovaným popisem. Součásí této práce bude vytvoření loga firmy, grafického designu webových stránek, šablony pro Wordpress a propagačních materiálů. První část práce se bude zabývat teoretickými východisky problematiky firemní identity, popisem technologií použitých při vytváření jednotného vizuálního stylu a webových stránek. V části praktické bude popsán a prezentován vlastní návrh pro danou firmu.
Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě
Flek, Viktor
Flek V., Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě. Bakalářská práce. Brno, 2016. Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření corporate designu pro Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě. Cílem práce je vytvořit logo a grafické materiály pro daný subjekt. Práce obsahuje základní teoretická východiska, popis současné situace Hostince Mlýn, analýzu konkurence a návrh nové propagace. V části diskuze je řešena budoucnost navrhovaných propagačních materiálů.
Corporate design of DVS Inc.
Novikava, Maryia
Tato bakalářská práce je věnována fenoménu firemní identity a jejího ne-odcizitelného prvku firemního vizuálního stylu. Práce popisuje proces vytváření firemního designu pro podnik, který se chystá vstoupit na trh. Navíc se práce zaměřuje na vnímání firemního vizuálního stylu cílovou skupinou podniku a také na význam vizuální identity pro úspěch firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.